Poštovani klijenti,
Ovim putem Vas obavještavamo o promjenama u načinu poslovanja osiguravajuće kuće Allianz, vezano za procjene i prijave šteta na vozilima te načinu prijave šteta za korisnike ALD Automotive.
Allianz ukida mogućnost prijave šteta u svojim poslovnicama te će se isto od sada obavljati putem njihove web stranice, mobilne aplikacije i pozivnog centra, dok će se procjene šteta i dalje obavljati u samim poslovnicama.
Kako bismo i dalje zadržali istu kvalitetu usluge, korisnicima ALD Automotive vozila za potrebe prijave šteta na raspolaganju je i dalje naš Odjel za obradu šteta, kojem se putem maila aldstete@fortius.hr dostavlja sljedeća dokumentacija:
•Obrazac za prijavu štete (dostupan u prilogu ove obavijesti i na internetskim stranicama www.aldautomotive.hr/download)
•Obostrana kopija prometne dozvole oštećenog vozila
•Obostrana kopija vozačke dozvole osobe koja je upravljala vozilom u trenutku nastanka oštećenja
Ukoliko je predmetno oštećenje nastalo uslijed prometne nezgode (sudara), potrebno je dostaviti također:
•Kopiju europskog izvješća (popunjenog od oba sudionika u prometnoj nezgodi u slučaju kada policija ne radi očevid), ili
•Kopiju zapisnika o alkotestiranju vozača (ukoliko je policija odradila očevid)
Po dostavi navedene dokumentacije predmetnu štetu na vozilu odjel ALD šteta prijavljuje Allianz osiguranju te obavještava korisnika o broju odštetnog zahtjeva i lokaciji poslovnice u kojoj može obaviti procjenu štete.
U slučaju nemobilnosti vozila, procedura prijave ostaje ista, a procjenitelj se upućuje u servis u kojem se vozilo nalazi.
Prilikom povrata vozila, kad se na adresi ALD Automotive obavlja i procjena stanja vozila te korisnik popunjava obrazac za prijavu štete, dokumentaciju potrebnu za prijavu dostavit će ALD direktno u Odjel šteta.
Stojimo Vam na raspolaganju za eventualna dodatna pitanja.
Srdačan pozdrav,
Vaš ALD Automotive